Svar på fråga..!

Hejj.
Fick nyss en fråga från någon trevlig prick som kikat in i mitt liv lite.
Vilken är din favoritårstid?
Jag svarar som så, att jag älskar hösten, för då fyller jag år! Men annars är jag nog ett riktigt vinterbarn... älskar kyla och blåst och oväder!! ;)
Roligt att någon ville fråga något! Har någon frågor, ställ på! Det är rätt kul att svara om någon undrar något.
Och för er som undrar, tyvärr, jag letade runt hela jävla stan igår med Ika (www.absoluteriika.blogg.se) och Fia (www.shagberg.blogg.se), försökte leta fakta från andra TH-fans jag såg, but nobody had a clue. Så, mina älsklingar komer få se mig 2010 när dom kommer hit för att rocka loss! LÄNGTAR SÅÅÅ MYCKET!
PUSS! ♥


I love you, man! :') ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0