Torsdag

Precis klarat av nationella prov, del ett! Tjoho, det var typ svårt!!
Mulle sitter bredvid och tuggar på ett... äpple...
Haha!! Jag snodde en tugga!! *evil laugh*
Jag har kommit på en ny kollektion... till ett skratt... som låter som en kändis...
The Bill Kaulitz Collection!! Roligt eller hur?!
OMG!! Jag längtar efter Tokio Hotel-kollektionen på H&M!!!! Herre min guuud... det blir mitt drömland i vår/sommar...

xoxo
Linnea

Bara för att jag har världens finaste plutt <3


Kollektion, JAG KOMMER!! <33

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag ville också göra nationella! :'( Jag kommer få göra något annat prov nu.. Dumma sak...

2009-05-07 @ 11:42:36
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0