Torsdag efter ridningen

Kanske kommer skriva dagen och sedan något om inlägget när jag väl tänker efter... lite jobbigt att inte veta vilken dag det är... men nu babblar jag bara!
Har precis kommit hem från ridningen! Det gick bra och min lilla ponny var ganska pigg, men det hände något läskigt när vi skulle göra i ordning honom! Han gjorde konstiga rörelser vid flankerna och det såg jättekonstigt ut, och sen när vi väl lyssnade så typ visslade det när han andades! Jätteläskigt!! Och när jag drog åt sadelgjorden litegrann, så fick han värsta hostattacken, det såg ut som om han skulle ramla ihop, han bara hostade och började backa och så!! Vi var tvugna att spänna upp gjorden och leda honom ner till banan! Väl där sa Monica att det var okej, och när hon drog åt gjorden igen så hostade han inte, men lektionen gick inte helt hostfritt, tyvärr...
Sen handlade vi på Maxi, och det blev en dyr investering, med även lite donken inblandat... käärleeek...
Nej nu måste jag sova, ska upp tio i sju imorgon!!

xoxo
Linnea

Jag älskar dig, oavsett var du är, så tänker jag på dig, alltid. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Det är så kul att du börjar blogga mer! :) Då har jag mer att läsa, och det känns som att jag hänger med i ditt liv även fast jag inte pratar med dig så ofta längre. Puss på dig! <3

2009-05-08 @ 15:14:00
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0