Så var det fredag igen, härliga fredag!

Dagen började med svenska, tjoho! Soft lektion som vanligt, vi såg på film i vår biosal, mysigt ju! Det var en film om asagudarna, och vi ska fortsätta nästa gång.
Sedan blev det matte och en massa svåra ekvationer och knäppa lösningar på, för mig, helt ologiska tal! (Jag veet, Peter, det ÄR logiskt, men ändå!! ;)
Sedan lunch, eller egentligen slutade vi efter matten, men vi käkade lunch på Lustikulla som vi brukar, enklast så ju, så slipper det kosta pengar!
Sedan så missade vi tvärbanan precis på håret, så vi drog oss ner till tunnelbanan utan Mulle och Becka, som skulle med nästa tvärbana som gick åtta minuter senare...
Vi drog till tc, för jag hade fått ett infall: att tvuunget köpa ett nitskärp (vad det nu heter på engelska?), så jag köpte det för 99 pix, sen så kollade vi på pins innan vi köpte våra grejer, och jag var som vanligt nere i Tokio Hotel-träsket och letade snygga pins, och då frågade han i kassan:
"Gillar du Tokio Hotel?"
Jag nickade ivrigt, såklart!
"Om du köper för hundra spänn så får du en almanacka på köpet!"
Så jag köpte den lilla söta pin jag hittade, vilket sammanlagt blev 104 spänn, och en almanacka, men den har jag redan, så den får Mulle senare :)
Sen drog vi till centrum och lämnade böcker, och lånade nya. Vem klarar sig utan att läsa?! Efter det stack vi till Ben & Jerry's och köpte glass, mums!! Testade Chunkey Monkey, den var god, jag gillar bananer!! Hehe...
Sedan drog vi till bussen, och tog 875an, och vid Lagergrens väg så väntade vi i en halvtimme på Tebbis buss ut till spenaten! När den kommit gick jag hemåt, och sen kom jag på att jag kanske ska byta skärpet, lite knasig som jag är så visste jag inte att det var storlekar på skärp också, och jag har råkat köpa XL!! *skrattar högt för sig själv*
Fast jag ska göra det imorgon, när jag drar till stan med Tebbi och fikar!
Nu kom brorsan precis med min beställning på Cheese Crunchers, och en halvliter cola! Någon som vill komma på besök i mitt ensamma hus..? Fast brorsan och hans polare ska vara nere och kolla hockey eller vad det var :)
Jaja, det blir väl något inlägg inatt också, men tills dess, take care! Love.

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Du är en sån nörd Nes! Tokio Hotel-nörd! Hahahah <3<3

2009-05-08 @ 22:42:47
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0