Rock hard F*** safe + sommar!

HAHAHA! I RULE THE WORLD!
Eller inte. Men ändå. Gissa om jag kände mig som planetens mest lyckade människa när jag fixade Tokio Hotel's designade t-shirt från H&M!! Gud så snygg!! ROCK HARD F*** SAFE (fast med TH-loggan istället för *) står det, poetiskt och så typiskt TH haha!
Jag diggar Kenza! Hon är ju också ett TH-fan, det är roligt att läsa om hennes resor i världen för att kolla på universums bästa band!
I alla fall, tröjan blev min igår, fasen vad glad jag var! Igår blev jag även fotograferad, och sånt, så nu finns jag i ett register och kommer kanske bli uppringd om det finns reklamjobb som matchar mig på något sätt, så passa er, snart finns jag i TV också!! *skratt*
Igår så drog även jag och Carro in till stan runt halv femstrecket och Carro shoppade några otroligt vackra måsten! Haha, och sedan käkade vi på Bamboo City på Drottninggatan. Mycket trevligt att träffa Carro lite ensam, vi hade mycket att prata om, och visst saknar man sina vänner, men när man väl träffar dom inser man hur mycket man saknat dom! <3
Efter det stack vi hem till Carro, och som hon säger, vi fick tur nog skjuts hem av en random snubbe. Eller inte. Men min mamma skjutsade hem oss tur nog! Väl hos Carro fixade vi chirre med dirre, och satte oss ner för att äntligen se Twilight! Och vilken otroligt bra film sedan!! Det är ju helt omöjligt att inte bli kär i Edward, han är ju så otroligt gullig!!
"I don't have the power to stay away from you anymore."
Så vackert!!
Det blev en impulsiv översovning, och ganska sent då...
Idag så vaknade vi ganska sent, eller Carro väckte mig runt halv elva, och så åt vi frukost vid elva. Vid två så stack jag hem, och jisses vad det var varmt!! Jag var tvungen att byta om till bikini och sätta mig en timme på baksidan för att få lite färg på min redan ganska bruna kropp, hahah! Har precis kommit in från baksidan, och snart ska jag chilla lite mera, och sedan blir det mysig kväll med bara brorsan hemma, hehe. Jag ska ladda upp lite bilder så att ni får se min vackra tröja!!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Go Nea! Nea ska bli universums största bloggerska! :D

2009-05-30 @ 21:37:44
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0