Men faan då

Hallåå, hur svårt kan det vara att uppdatera sin blogg minst en gång per dag? tänker ni säkert. Men tro mig, det ÄR svårt när man har mansbesök! Jag har i alla fall spenderat tiden mellan onsdag natt till måndag kväll tillsammans med Peter. Vi var på många ställen! Bland annat i stan fick jag mina försenade namnsdagspresenter (2 st), i form av ett par snygga ... och en till Tokio Hotel-affisch!
På lördagen drog vi även ut med båten en liten sväng bort till ön vi kallar: "Cissi-ramlar-i-sjön-ön"! Det var roligt och mysigt att grilla och käka goda saker!
En stund på söndagen tillbringades också hos min moster, hennes man och mina två kusiner, Vidar och Loke! Det var roligt och Loke är så gudomligt söööt när han skrattar, Vidde var dock lite blyg först.
På måndagen lyckades Peter ta sig till skolan faktiskt! Jag fick två par uuurgulliga örhängen!! Så himla söööta!
Idag hade vi någon sorts klasskamp efter vår OTROLIGT jobbiga resa till Fjärilshuset! Bussen som skulle ta oss dit, den enda vi kunde ta för att komma i tid, annars skulle vi fått betala själva (80 pix för att glo på fjärilar, HALLÅ?!), den bussens chaufför, STÄNGDE DÖRRARNA NÄR BUSSEN VAR HALVFULL och det stod folk utanför och ville på, han sa bara att "bussen är full". Det tog en jäävla tid att komma dit, och när vi till slut kom fram, en halvtimme sena eller mer, så tog det ett tag att komma in, och vi hade förväntat oss skäll, men vi blev vänligt bemötta av vår lärare Frida! Sen fick vi komma in och skriva svar på frågor om fjärilarna, och det var bara en massa småttingar som skrek högt så fort det flaxade till bland buskarna... *suckskratt*
Nu har jag tränat hunden och gjort alla mina sysslor, så nu ska jag chilla lite framför datan och leta lite nya grejer och sånt på olika sajter! Lev livet!

xoxo
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0