Måndag, tjoho...

Hejsan!
Har varit lite för upptagen i helgen... så Carro, det är därför jag inte bloggat! *skratt*
Lördag: Jag och Tebbi var i stan, och jag bytte mitt nitskärp, så nu är det lagom stort, och en lite annan stil, bilder kommer senare! Det blev tyvärr ingen fika med hennes kompisar, men vi hade roligt ändå, och vi såg en läskig snubbe som sa något om att vi måste hitta en varsin kille att ha sex med om vi skulle sitta vid dom platserna han satt... skumt? Jaja, han typ gick efter oss senare när vi gick av, så då sprang jag ifrån honom med Tebbi på släptåg, och sen hoppade jag in genom dörrarna på nästa vagn på det tåget och så åkte vi till Hötorget istället, läskig typ!!
Sedan, när vi åkte hem från stan, tog jag en snabb runda hem, och drog direkt till kusinerna som väntade! Vi hade roligt och hoppade studsmatta och gjorde massa saker, sedan var det dags att sova, men innan det kollade vi på Se upp för dårarna. Den var rolig, och bra! :)
Söndag: Ägnades åt att ströva runt i kk och handla för dyra pengar! Eller jag hade inte mycket budget att röra mig med, så shoppinggalen som jag är tar 400 pix slut ganska fort... men Ika och Fia shoppade! Och jag köpte EN sak, en spork, som jag kallar för... Sporkie!! (lite inspirerat av Bill Kaulitz's flygplan Jumbie... hehe...)
Efter ett tag så åkte vi hem igen, och sedan gick vi ut på en lång promenad, och runt nio blev jag skjutsad till gullmars, och därifrån tog jag bussen hem.
Väl hemma var jag ganska trött, men det blev ändå lite msn och shit, och sedan säängen, och lite sovmorgon!
Idag: Jag gick jag upp tjugo i åtta, sovmorgon för min del! Dagen var rolig, och det blev väldigt mycket film!!
Sedan hemåt, och sen lite chillatid, innan vi drog iväg till Jula och IKEA för att shoppa en stund med familjen! Det blev en ny MC-jacka för mig, och några till möbelgrejer från IKEA, sedan middag på Donken, och jag fick en McFlurry Marängswiss, mums mums!!
Nu ska jag snart sova, ännu mer sovmorgon imorgon! Gå upp klockan åtta, underbart!!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah okej, du är förlåten.. Men bättring krävs! Hihihih.. Men att du har köpt en MC-jacka! Tänka sig! Den måste jag få se! <3

2009-05-11 @ 22:33:17
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin ny design du har älskling

2009-05-11 @ 22:49:38
URL: http://alexandrarylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0