Ensam i skolan och väntar...

Tjolahej!
Sitter just nu i skolan och väntar på Tebbi, som gör omprov, och jag hoppas att det går bra för henne :)
Träffade Carro imorse på bussen, fast hon pluggade lite, och satt snett bakåt, så svårt att snacka då :(
I helgen har jag varit hos mina kusiner, det var trevligt! Jag åkte dit på lördag kväll, och vad jag gjorde innan dess kommer jag inte ens ihåg...
När jag kom dit så visade jag dom annonsen på ponnyn jag hittat, som vi väldigt gärna vill köpa... sätter in en bild på bruden längst ner snart!
Vad mer jag ska skriva vet jag inte, imorgon är det idrott... och idag var det måndag... och inget särskilt hände, så det finns inte mycket mer att berätta...

xoxo
Linnea


Hoppas hoppas hoppas, tjejen!! <3

Kommentarer
Postat av: Jenna

hur mår du idag? :) ♥

2009-05-19 @ 10:00:30
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/
Postat av: Erika

älskade hästen, snälla säg att du blir vår! <3

2009-05-21 @ 18:18:10
URL: http://absoluteriika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0