Torsdag

Har tyvärr inte haft ork att blogga, tänkte göra det igår, men sen glömde jag bort det haha!
Tisdag: DANS!! Vääääldigt roligt! Kommer inte ihåg vilka jag dansade med, men vi dansade Foxtrot och Vals! Den sista dansen, och det var den sista Valsen, dansades med lilla Erik!! Han var jätteduktig!! Och på en av Foxtrot-danserna dansade jag med en kille som hette Alex, han var snygg coh kunde verkligen dansa!! Helt otroligt..?! Haha! Sen var det kör och jag fick tillochmed applåder efter min sånginsats på Oh happy day!! DET är däremot helt otroligt!! Och förlåt Carro och Mirre, jag tog inte upp ert besök, hade väldigt bråttom så försökte ta dagarna i stora drag, men jag fick som sagt besök av Mirre och Carro i söndags, precis innan jag skulle gå till bussen, så jag fick sällskap dit, det var trevligt att träffa dom!! :) <3
Onsdag: Sjuk tyvärr, låg hemma och slappade, sov och smsade med Peter mestadels av tiden. Hade ju också massa trevliga tankar i huvudet, det var ganska mysigt att ligga och filosofera lite, det gör jag alltför sällan! Hehe
Idag: Stallet hela dagen! Kanonkul! Fem av fem toasters! Nej nu ska jag vara seriös, haha, går det? ;) jag kom till stallet vid halv åtta kanske, och vi skulle börja åtta. Sen var det lite teori, sen blev vi tilldelade hästar/ponnyer, och jag fick Russin!! Eller jag kallar henne Russin, hon heter Rusalka, världens finaste lilla skäcksto! Väldigt trevlig var hon, och gillade att bli ryktad och ompysslad! Vi skulle som vanligt rida utan stigbyglar, och det gick jättebra! Fast Russin var så fantastiskt pigg att jag höll på att trilla några gånger! Men väldigt mysiga gångarter måste jag få säga! Sen blev det mera teori och film, och promenad! Sen fick vi veta att nästa vecka ska vi HOPPA!! Jag hoppas att jag får lilla Russin, hon var så himla mysig och trevlig! Väldigt fin också! Ska ladda över bilder från man mobil och lägga upp! Nu ska jag precis dra iväg till ridningen och träffa min lilla älskling och hoppa med honom! Längtar!

xoxo
Linnea

Lilla fina pållen som jag och Tebbi hittade när vi var på studiebesök på Axevalla! Vi döpte honom till Joe och såhär såg han ut när jag blåste luft i näsborrarna på honom! Han flemade! Så sött! Då måste jag luktat gott! Haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0