Onsdag

Hann inte blogga igår, men tänkte skriva vad jag hade för mig igår, för det var roligt!
Tisdag: Vi hade först matteprov, tror inte att det gick så bra för jag hade glömt att plugga på vinklar!! Haha, så hade nog alla fel på vinkeldelen! Sen hade vi gympa, och då hade vi dans med IT-killarna på Edicon tror jag att deras gymnasium heter! Det var roligt, vi dansade bugg. Jag började med att dansa med en snäll kille som hette Erik och sen skulle man byta parnter, men det ville inte jag, han var ju duktig!! Men fick byta till killen bredvid, kommer tyvärr inte ihåg vad han hette! Sen bytte vi igen, så jag fick dansa med Linnéa J!! Väldigt roligt! Sen fick jag dansa med Viktoria K och sen fick jag dansa med Josefin L och sen Alexandra, och sen en kille som hette Kenneth och avslutande en kille som hette Jonas! Det var shitkul!! Nästa vecka ska vi dansa foxtrot, och då ska man stå nära varann, är inte det pinsamt?! Jag är ju inte den säkraste på att stå nära killar och DANSA!! Dansar nog hellre min streetdance själv istället! :)
Efter skolan hängde jag med Bebbo till stallet, och vi gick runt där och var allmänt ivägen kanske? Haha, nej, men vi kollade på två ridlektioner och gjorde sedan iordning Natasja som Tebbi skulle ha på lektionen! Sen gosade jag lite med Rita och sen åkte jag bussen till kören!! I stallet från klockan typ två till klockan sex, kan det bli bättre?! På kören träffade jag tjejerna, och det var roligt att se dom!! <3
Idag: Nu har vi elevstöd, och jag skrev precis klart min APU-rapport, som skulle varit inlämnad i november... men nu är den klar i alla fall!!
Imorgon är det stallet hela dagen! Jag längtar! Fast ska gå upp kvart över fem för att hinna med bussen så att jag är i stallet halv sju!! Haha!!

xoxo
Linnea
Jag har lite dåligt med bilder i skolan! Älskar Ozzy! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0