Måndag

Jag hatar måndagar, men någon gång måste veckan börja, aiight? ;)
Träffade Carro imorse, nice!! Hade ju en del att snacka om trots att vi träffades igår :)
Igår var det förresten gospelmässa, och jag hade solo på Att lämna allt, Carro hade solo på Forgiven och Doddo hade solo på Är det du, och vi gjorde bra ifrån oss allihopa, Mirre var också duktig!! :)
Idag har jag klappat en liten raring som heter Trixie, och det är en Chilensk fågelspindel, skolans färgmodell ROSA!! Väldigt len på bakkroppen, men läskigt var det alltså!! Fast hon var snäll och sprang inte iväg i alla fall haha!
Sen har det inte hänt mycket, har lånat lite böcker och köpt en ny übersöt Hello Kitty-bh!! Den är grå med babyrosa band och passar mig perfekt va?! Hahahah! Sen när jag kom hem så drogade jag lite böcker och hade det ganska chill, sen åt jag middag och snart ska jag sova, är väldigt trött!! Förresten laddade jag in bilderna från fjällen, men laddar upp dom på min bilddagbok istället: Bmysuperhero
Kolla gärna in dom där!!

xoxo
Linnea

Här har vi då raringen Chilensk fågelspindel färgtyp rosa, vår på skolan heter då Trixie!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi har alltid jättemycket att snacka om! :D

2009-03-10 @ 21:14:18
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0