Fredag

Shobree!
Äntligen fredag! Och som vanligt, mina fredagar är dom bästa dagarna på hela veckan! Först skolan och det var såå soft, vi slutade typ ett!! Då drog jag till stan med Becka och Tebbi och mina lite mer än tusen spänn! Där shoppade jag först en tröja på Gina Tricot, för 99 pix, en fiin rosa tröja där det står "I <3 my boyfriend", den var fööör söt!! Sen gick vi till Stadium för mitt nya sneakers-inköp, och dom hade ju härligt nog sneakers-noja på Stadium! Mina nya dojjer är ett par snygga Reebok-sneakers med röda detaljer! Nedsatt pris också! Helt otroligt! Egentligen kostade dom 799, men det var rea så dom låg på en lagom prissumma vid 499 pix!! Niice som satan! Sen gick vi såklart till Punkt Shop, alltid ett måste i stan, där jag fick ett ryck och impulsköpte en almanacka med Tokio Hotel! Nu pryder den min blårandiga vägg, väldigt fint, med Bill som huvudmotiv! Kostade bara 19 kronor! Otroligt! Sen mååste man ju till Donken och köpa glass, vad är annars stan?! Sen väl hemma så var det nästan direkt iväg till Carro, och vi käkade middag, hon och Anton käkade kebab och jag åt quorn! Vääldigt gott! Sen blev det snack och lite fri tid vid datan samtidigt som Anton försökte följa Let's Dance med sömniga ögon. Efter ett tag knackade Pillan på och kom med godis och Carro gjorde kaffe. Sen somnade Anton bums framför Let's Dance, och sedan var det dags för mig att smyga hem i mörkret och det fina snövädret! Mötte mamma och Gustav halvvägs, och fick veta en dålig nyhet! Hunden har käkat plast igen, hoppas att hon överlever... Vette faaan hur hon lyckades hoppa upp och ta plasten PÅ microjäveln!!!! Helt sjukt...
Jag är ganska trött, och väntar på Peter, han ska väl logga in snart, men jag skriver imorgon! Glöm inte att kolla Carros blogg om denna kväll!
www.carroand3rsson.blogg.se

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Sv: Tackar tackar. Din är oxå snygg ;D <3

2009-03-28 @ 14:34:09
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0