Ledigt imorgon, soft eller vad?

Tjenna!
Nu sitter jag med msn uppe och gör... absolut inte ett skit. Det finns inget att göra... snackar bara med några roliga typer som förgyller livet!
Har haft lite för mig i helgen, i och med att vi ska sälja huset och så, det har varit visning igen, och den här gången en väldigt intresserad familj som kommer på visning nu i helgen igen! Hoppas bara att barnen tjatar tillräckligt mycket, dom var helt förtjusta i huset!
Annars har helgen varit lugn...
Idag har ju inte något särskilt hänt, var i skolan och hade VäDj-prov, shit alltså, det är ju avslutning på fredag, prov nu, hallå? Ganska konstigt om ni frågar mig.
Nu ska jag se till min mail och googla och leva livet i internets värld! Take care, babes.
Får ju inte glömma, sorri Carro! Var på Carros konsert också, hon var sjukt duktig, låten var jättehäftig och med massa olika sounds och så. Ascoolt!!! Bra jobbat Carro!! <3

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Du bara dissar att du var på min konsert eller? :O

2009-06-01 @ 23:32:58
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0