Efter en liten paus...

Hallå!
Första veckan på sommarlovet är "avklarad"!
Ikvall drar jag till Båstad med Stina för att njuta av deras, förhoppningsvis, finare väder under fyra dagar!
Jag har inte bloggat på grund av en del anledningar:
- Dags att vittra sommarlov och göra det man inte gör under terminerna
- Magsjuka sedan i tisdags...
- Ingen ork egentligen att släpa fram laptopen
- Problem på en del sätt

Men idag vaknade jag tio i åtta, helt otroligt och helt sjukt om man tänker sig Nea, sommarlov och ledighet, då går man bara inte upp tio i åtta och käkar frukost framför MTV som en vanlig skolmorgon!! Men jag har sovit så sjukt mycket under tiden jag varit sjuk så jag sover inte så länge på morgnarna. Jag har typ precis avslutat min frukost och druckit min vätskeersättning med olika salter och sockerarter man förlorar och som återställer vätskebalansen i kroppen efter magsjuka.
Nu har "Love sex magic" med Ciara och Justin Timberlake slutat, haha. Intressant... och nu börjar hopprepslåten "Rise up"... hehe... och just det, idag fick jag njuta av Tokio Hotels musikvideo till Monsoon, underbart!! <3

Nu ska jag visa mitt senaste verk!! Eller det är egentligen inget verk, jag skrev Linnea på sidan av en av mina senaste bilder, haha!

Sådär, vad tycks?

Nu ska jag göra en packlista och inget mer tror jag...

Just det, kommer inte ha tillgång till datan under dagarna jag är i Båstad, så jag skriver väl senare istället!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Du har fått så sjukt långt hår Nes! Jag vill också haaaaa! <3

2009-06-12 @ 11:40:17
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0