Yeehaw

Hejj.
Nu sitter man typ ensam uppe, och käkar popcorn på rummet medan man kollar på Dirty Sanchez (sugigt program...) och går igenom dagens händelser samtidigt som man har en klunk bubbelvatten i näsan och svalget... överdriv inte.
Nej men seriöst var det så dåligt väder idag, så vi tänkte: "Nu åker vi hem."
Det var bara pissväder och att skicka sms var helt omöjligt, min mobil sa bara NEJ.
När vi väl kommit hem bestämde vi oss för att se på bio. Det blev Ice Age 3Heron City klockan 20.30. Riktigt bra var den, och det roliga med detta är: Ice Age-filmerna blir liksom aldrig dåliga! Såklart måste man se den på svenska, jag kan ju inte missa Roberts röst! Så jäkla skön! Och självklart var min familj kvar sist...
Imorgon vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Men det lär väl regna... någon som vill hitta på något? *ler*
Jaja, nu blir det surf på olika sajter där man kan köpa skivor.
Puss.

xoxo
Linnea


Ice Age 3, bra film!! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Du ska vara med mig imorgon! :D <3

2009-07-10 @ 00:01:16
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0