Snart ny header!

Hejj.
Jag är sugen på att skaffa en ny header... haha!
Idag såg jag Harry Potter och Halvblodsprinsen tillsammans med Carro, Mirre och Doddo efter jobbet.
Den var verkligen bra och jag gillade Draco Malfoy väldigt mycket i den här filmen, gudomligt snygg som få och spelar riktigt bra! Dessutom så jäkla gullig innan... jaaa... folk som läser detta och inte sett den, jag skriver inget mer för er skull! ;) hyggligt värre va?!
Har massa gulliga bilder som jag ska visa nu för alla Bill Kaulitz-fans, så som jag då! <3


Man blir bara såååå lycklig av bilder där han garvar! <3




Världens sötaste tvillingkillar! <3

Lipa, älskling!


Det var lite bilder det! Fiiint eller hur?!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah, du är galen! Draco är ju the bad guy! Fast han är ganska snygg.....

2009-07-28 @ 23:50:15
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: Sofia <3

GUD va tom kaulitz är snygg ch billie booii också <33

2009-08-18 @ 21:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0