Kärlek

Hejj!
Nu sitter jag här med en fin liten hårinpackning, sådär lagom innan man drar till sjöss med familjens segelbåt! Så att man är lite fin i håret!
Jag tänkte bara påpeka att jag älskar min vän Carro, tack för att du alltid finns där för mig. Du betyder, tjejen. <3
Och lilla Mulle! Du är min tvillingbror, love you! <3

Min glass tog precis slut, fasiken! :(
Och imorgon måste jag packa, tråkigt men det ska bli roligt med Jespers konfa på söndag, kul att han gick i mina fotspår! *stolt* ;)
Nu ska jag bara leva loppan lite till på nätet, innan jag duschar ur min inpackning och släcker lampan för natten.
Puss på er alla söta! <3

xoxo
Linnea


Mitt liv, jag lever för Tokio Hotel <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack söt! Jag älskar dig med, du är ovärderlig! Saknar dig sjukt mycket nu! <3

2009-07-08 @ 19:03:29
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0