Efter dagar på GRC!

Hejj!
Jag har haft väldigt roligt på GRC, eller Grällsta RidCenter som är hela namnet.
Jag hade först en stor häst som hette Kania, men kände att hon var lite för stor.
Så då bytte jag till en annan häst som hette Kropek. Men han var riktigt tung och för mycket.
Jag hade bett om en ponny, och vilken ponny jag fick sen! Helt vild! Det var lilla söta Edd. Men vi funkade inte tillsammans, tyvärr. Han var inte riktigt... frisk tror jag.
Det avslutades med att jag fick söta lilla fina Gorka som min häst. Hon var riktigt pigg och busig, men världens goaste. Dock svår i galoppen!
Och så fick jag möta min ögonsten... Russin... vad jag saknat henne! Åh, finaste tjejen, i luv you!
Det absolut roligaste var spöknatten, fast... jag var ju inte rädd för något så, det var roligt att skratta åt alla monster!
Sen fick jag en grymt snygg och skön tjockiströja av farmor där det står Grällsta Ridcenter Sala på. Snygg och skön.
Ikas ponny hette Zula och hon älskade henne över allt.
Fias ponny hette Talin och hon älskade verkligen honom.
Vi delade rum med en tjej som hette Karin, som var sjukt trevlig! Hennes häst hette Pinia.
Lärde känna massa nya bruds och kommer aldrig glömma Grällsta.
Tack för en underbar tid tjejer! <3

xoxo
Linnea


Kania, min första <3


Kropek, andra.


Edd, tredje <3


Gurkan min bebis! <3


Även extremt söta Rusalka och Iza fick man se! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0