Alltså jag måste... ha...

Hejj.
Jag måste vara komplett galen.
Jag är helt kär.
I massa saker.
Typ kläder. Nya högklackade skor. Sneakers. Hästar. Skivor. Affisher. Band. Men framförallt i en tröja.
Den tröjan som jag bara MÅSTE ha om jag så ska dö på kuppen.
Utan den tröjan kan jag inte leva.
Det är alltid så man måste tänka när man shoppar.
Kan jag leva utan denna?
Är svaret JA så ska man inte köpa den.
Är svaret NEJ så ska man köpa den.
Och på frågan är mitt svar NEJ.
Jag måste alltså ha tröjan.
No matter what.
Tröjan är min.
Slut.

xoxo
Linnea


min Min MIn MIN MIIN! <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahahah! Du är helt galen! <3

2009-07-11 @ 12:00:24
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0