Torsdag

Hej där!!
Idag är det Björn Gustafssons födelsedag, så jag säger GRATTIS till världens sköönaste komiker!! <3
Idag är det Ola Salos födelsedag, så jag säger GRATTIS till The Arks frontsångare!!
Mitt internet har strulat lite, och datorn har inte funkat precis som den ska, så jag tänkte uppdatera om mina senaste dagar!!
Söndag: Sov över från lördag hos Mirre, dock utan Carro tyvärr :( vi sjöng i kyrkan och det gick bra, jag sjöng solo!!
Måndag: En vaanlig måndag, vad händer egentligen på måndagar? Jag följde med Tebbi till centrum, sen åkte jag hem! Och fick reda på världens bästa nyhet! Jag ska få gå på Grällstas ridläger i sommar!! Vecka 27 är det!! Åtta dagar tillsammans med Ika och Fia på ett ridläger! Kan sommarens dagar tillbringas bättre? Nej! Packade på kvällen sen
Tisdag: Heldag med skidor uppe i Romme Alpin tillsammans med Tebbi, Mulle och Malin! Hade velat åka bräda, men jag tänkte att det var smartare att boka skidor som mina andra tre vänner! Vi hade väldigt kul och såg massor av snowboardkillar! Haha, och världens värsta vurpa av en kille, som gjorde tre volter i en brant backe! Stackaren! Missade bara kören tyvärr...
Onsdag: Vanlig slapp onsdag, ingen häst att ta hand om... känns lite tomt utan honom... var väldigt trött, så la mig tidigt
Idag: Heldag med bara DjKG (Djurkunskap)!! Först i djurrummet och städa till gerbilerna och sen rymde en råtta, men Becka fångade den!! Skickligt! Nu börjar min lektion om tio minuter, sen så ska vi redovisa om våra björnar och sen drar vi till Tekniska Muséet, och kollar på Cino 4, där vi ska se filmen Flyg! Det blir trevligt, sen ridning och så, vi får se om jag orkar skriva ikväll!!

xoxo
Linnea

Grattis världens bästa Björn 23 år!! <3


Grattis The Arks Ola Salo 32 år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0