Lördag - Alla Hjärtans Dag

Hej där!
Igår var det Fredagen Den Trettonde! Men som vanligt, hände det ingenting som skulle kunna kopplas ihop med Fredagen Den Trettonde! Haha!
Idag är det Alla Hjärtans Dag, och just nu så sitter jag och slappar lite grann! Mamma kom precis hem från frisören, så vi ska fika snart, sen så blir det lite shopping, jag ska till Mirre och kolla på Melodifestivalen tillsammans med Doddo och Carro också! Carro ansvarar för efterrätt, tror det blir kladdkaka, och så köper hon lite chips och dip och så, Doddo tar hand om drickan, vi får se vad det blir, och Mirre, husets kvinna, tar matbiten, själv köper jag nog någon glass och tar med mig chips, fast istället för glass tänkte jag nog ta med mig grädde och så ska jag köpa GODIS istället!! Haha, känn på den :)
Så det blir trevligt! Det blir alltså: chirre med dirre hos Mirre!! <3

xoxo
Linnea

Be My Valentine? <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahahah! Chirre med dirre hos Mirre! Hahahahah!

2009-02-14 @ 16:04:06
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0