Igång igen!

Shosan!
Har varit lite trött dom senaste dagarna, men kan berätta kort om min helg ändå! :)
Fredagskvällen: Kusinerna kom, tillsammans med lite annan släkt, och vi firade pappas födelsedag för tidigt och Gustavs födelsedag för sent. Det var trevligt och efter allt så åkte jag med kusinerna hem och sov över.
Lördag: Vaknade efter en lång skön natt hemma hos kusinerna, åt frukost, duschade och gjorde mig i ordning. Sen stack vi till Heron City och såg på Bolt! Mycket söt och väldigt fint animerad film, rekommenderas till folk som gillar animerade filmer!! Senare åkte jag hem, och nästan direkt till skolans matsal, där det hölls en mindre fest för föreningen jag bor i. Ganska tråkigt då det inte fanns folk i min ålder att prata med, men jag underhöll mig med att sjunga och dansa och vara för mig själv. Hann inte se melodifestivalen, men spelade in den och ska se om jag hinner kolla idag (onsdag)!
Söndag: Softade en stund på morgonen, och sen, runt ett, drog jag till stan med Carro, som köpte en kavaj och vi käkade på Donken och det var väldigt kul att träffa henne igen! <3 lite läxor på kvällen och sen stupade jag trött i sängen.
Måndag: Skola, kände mig lite trött, men orkade ändå. Senare så tränade jag på att spela piano lite grann, och sen bar det av till Pizza Hut i Haninge, där vi firade pappas och Gustavs födelsedagar, med bara familjen. Det var väldigt gott, jag älskar Pizza Hut!! :)
Tisdag: Det var skola som vanligt, och jag storstädade hos Klockgrodorna, haha!! Senare var det kör, och det var väldigt roligt att träffa alla i det "gamla" gänget!! <3 sjöng solo på min låt, sen kom jag hem och dog i sängen, hur trött kan en människa bli?! Som jag då ungefär, trött hela tiden, jag sover för dåligt...
Idag: Nu har vi elevstöd, jag sitter och skriver på min APU-rapport, det tar ett tag, jag orkar inte tänka just nu... men jag tror att jag hinner skriva mer senare, för jag rider ju inte idag, har massa fritid över, och funderar på att lägga ner en dag i veckan på streetdance, det vill jag bli bättre på!
Snart har vi en lektion till, sen har vi lunch, tjugo i ett!! Låter det logiskt? NEJ!! Gillar inte att vi äter sent...
Nu pallar jag inte skriva mer, har snart kramp i fingrarna ;)

xoxo
Linnea

Vilken söt film!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Käkade du på Pizza Hut i måndags?! Det vill jag ocksåååååå!

2009-02-12 @ 19:29:12
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0