Trött igen

Hejj.
Idag var jag i stallet från klockan åtta på morgonen och det är skönt att schemat för det också har kommit igång ordentligt! Jag fick rida en häst som heter Globus, han var väldigt snäll men också väldigt seg! Mycket drivning, så jag lånade tillslut Tebbis spö och blev det fart på honom! Sedan var det mat och så, sen joggade jag och Tebbi runt stallet två varv, woho!
Sedan blev det nästa stall! Åkte dit med pappa på mc och fick hämta lilla bollen min ganska hastigt. Vilken han inte var ett dugg sugen på, utan stretade emot som satan! Han ser så rolig ut framifrån, klotrund! Snart rullar han väl fram...
Det gick bra på lektionerna, först red jag och Rääbs en tur, utan Monica, och efter det tog jag en igenridning i akt och följde med på ytterligare en uteritt tillsammans med Amanda och några fler. Det var roligt, och Renisen var piggelin!
Nu är jag väldigt trött, har inte sovit så bra, så ska gå och lägga mig ganska snart.
Imorgon är det fredag! Jippie!
Kisses and hugs
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0