Fredag

Halloj!
Har inte orkat pallra mig till datorn och starta den, men, i onsdags fick jag en ny tele! Min älskade Samsung U600 ligger nu bredvid mig på bordet! Sen så blev vi ägare till ytterligare ett hus, så vi flyttar första augusti, ganska snart ändå!
Idag var det Nationella Prov, i engelska, "write an essay" och det handlade om datorer! Herre min Gud tänkte jag, men det gick bra och jag använde upp alla sidorna!
Efter det, klockan var väl typ tio, så slutade vi, och jag och Tebbi tog oss i kragen och drog till stan! Vi gick runt och vi käkade på Donken, och jag fick ännu ett sånt här gaalet Tokio Hotel-impulsköp, vilket resulterade i 49 pix förlorat och en Tokio Hotel-affish vunnet! Nu sitter den och pryder väggen över min säng, så himla snygga!! Sen så gick vi och fixade våra biljetter inför bion som vi bestämt att se, och sen gick vi in på Gina Tricot, gissa och jag blev fäst vid klänningen jag provade! Mååste ha!! Haha! Sen så gick vi till Caramella och köpte godis för hur mycket pengar som helst! Sen så gick vi till bion och såg 17 again! Den var riktigt, riktigt bra, väldigt rolig också!! Garvade mycket, enda problemet var att vi var typ... tio pers där inne, och dom flesta killar utom oss, och dom störde ju lite, men men! Roligt var det, och filmen var bra! Zac Efron, jag måste motvilligt medge, att han var riktigt snygg i filmen! :) strider mot mina principer, men det går inte att hjälpa!
Sen drog vi hemåt, det var typ folktomt på stan, helt otroligt! Men så får vi inte glömma att klockan var... runt tre! När jag kom hem så var det dags för lite läsning, har ägnat alldeles för lite tid åt mina gudar, böckerna! Läste mycket i Stravaganza, dom andra två är redan utlästa... tyvärr. Sen blev det middag och Madagaskar 2, den var rolig!! Och nu sitter man här, och käkar lite godis som blev kvar från bion... imorgon blir det städa lite huset och sen Idol för att stödja Tebbi och Mulle som vågat sig dit för att sjunga!
Och just det, min favvolåt just nu är faktiskt Metro Station - Shake It <3

xoxo
Linnea

Sjukt bra och rolig film!

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

17 Again, den är sjukt bra :D

2009-04-25 @ 11:35:30
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0