TV och latte, mums!

Nu sitter jag framför TVn och dricker min fina lilla latte, kollar på Sweet Sixteen och snart kommer Hills, yes!
Idag har vi haft nationella prov i matte, och gud, det är jag ju inte bra på, men det gör ingenting, godkänd blir jag nog i alla fall :)
Sedan så gick vi på lunch och efter det så hade vi växt- och djurliv, det var roligt, för vi gick ut till trekanten, sjön som många vet ligger i Liljeholmen, och där så skulle vi leta insekter och djur både på land och i vatten, det var rätt roligt, haha! Jag hittade en Mjölkvit virvelmask som jag döpte till Brittis... och en liten husmask som kröp ut ur sitt hus sen, läskigt!! Och den höll på att drunkna, och så kröp den upp på mig!! Det var riktigt läskigt, jag trodde att den skulle bita mig... men jag klarade mig haha!
Snart ska jag dra till kören, Doddo ringer mig nog snart, så att jag inte somnar som förra veckan hehe... jaja, jag skriver mer senare om jag orkar!

xoxo
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0