Fortfarande torsdag

Har tänkt bli bättre på att starta bloggandet på riktigt, så från och med nu kommer jag inte alltid att skriva dagen som överskrift, en liten upplysning bara! :)
Det andra nationella provet, läs- och hörförståelse, första var frågor och så, gick väl sådär, det var massa konstiga saker och jag fattade inte alla ord vilket jag stör mig enormt på! På det första provet typ ord som man aldrig hört är väl ganska osmart att sätta på ett nationellt prov och sedan skriva en förklaring till det också?! Puckat. Eller så är det bara jag som är korkad.
Direkt efter det fick vi en varsin macka och en liten söt MER, och sedan skyndade sig hela klassen till tvärbanan, och vi hann precis med 875an, som gick halv tolv. Vid Norra Sköndal kom det på ett helt jävla fotbollslag eller vad fan det var, och det blev stenfullt på bussen. Stackars Tebbi som precis höll på att byta om när dom kom, längst bak, blev inklämd bland massa killar, och vi kallade henne killtjusare, för det var precis vad hon såg ut att vara!! Fast vi vet ju alla vem hon vill ha... *skratt*
Väl i stallet, så gick jag direkt till My och bad om att få åka och hämta mina ridkläder, jag hade nog missat att vi skulle visa upp vår kadrilj idag! Så jag stack hem och chackade vita brallor och en rosa tröja, vi skulle ju klä ut oss till Barbies, och rida till "I'm a Barbie girl", vilket gjorde My väldigt imponerad! Bra betyg hoppas man ju på nu! :)
Shit, upptäckte precis hur hungrig jag är! Men sitter med min macka i rosten och min latte bredvid mig, så det går nog ingen nöd på mig, men herre min gud, jag vill käka!!
På kadriljen fick jag Russin, hon var ruskigt pigg!! Efter vår uppvisning så ledde jag runt Isolde på Russin, och hon red slalom och travade men Russin var lite pigg efter vår grej, och när hästarna på volten bredvid galopperade såg jag hur det kliade i benen på henne!!
Min väska var tung idag, och det var första (och förhoppningsvis sista, det var tuungt!) gången jag var på gullmars med en bag full med ridkläder och hjälm och sånt! Haha! Rekord!!
Snart ska jag rida, det ska bli roligt och jag läängtar sååå mycket efter min lilla plutt!!
Nej nu, nu ska jag käka mitt mellis och kolla igenom vännernas bloggar efter nya inlägg!! Puss!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Den nya designen blev ju jättefin! :D Glad att du gjorde som du själv ville (och jag!)! Puss <3<3

2009-05-07 @ 20:14:11
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: Carro

By the way, nice att du ska börja blogga mer! Hmm.. det blev ganska mycket svengelska där... :/ Men du fattar grejen! :D <3

2009-05-07 @ 22:24:24
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: tebbi

åhh så måste du skriva det oxå....vad menar du med att vi alla vet vem jag vill ha...XD din mupp :P puss

2009-05-08 @ 15:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0