Lördag - eftermiddag & kväll

Efter att jag gjort klart hälften av hemprovets frågor så chillade jag lite, innan jag käkade och sminkade mig, sen sprang till bussen! Hann precis! Skulle ju till stan och Skansen med Carro! Väl där så fanns det väldigt många människor där, efter lite fakta så gick vi veta att det var 5000 pers som samlats! Det var mycket mysigt med facklor och en kille som cyklade för att få igång strålkastarna! Det var bland annat Sarah Dawn Finer som sjöng, och Molly Sandén samt EMD! Det var mycket trevligt att umgås med Carro, och jag invigde mina ovanligt snygga nya sneakers!

xoxo
Linnea

Sarah uppträdde först av mina tre nämda artister...

... sen Molly...

... och sist EMD!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0