Fredag - Fredagen Den Trettonde

Heii!!
Har inte bloggat på ett tag, men uppdaterar nu! :)
Tisdag: Skola, slutade ganska tidigt tror jag, och sen var det kör, nice att träffa tjejerna!! <3
Onsdag: Ja, min onsdag gick av bara farten, och kommer knappt ihåg vad som hände!
Torsdag: Heldag i stallet!! Vi höll till på Fårdala i Tyresö, lagom nära mig, och min grupp började klockan åtta, sen halv nio så blev det ridning i ridhuset! Jag fick jobba tillsammans med Amanda och vi longerade varann på Oliv, en liten busig ponny, som tyvärr varken hade världens bästa humör eller gångarter! Men det var nice, efter att inte ha ridit på två veckor! Sen drog jag till stallet och fick äntligen äntligen ÄNTLIGEN träffa Älskling!! Vi red i hagen och i slutet av lektionen, som alltid när man rider i hagen: vansinnesgalopp tvärs över som jag och Rääbs brukar kalla det! Fick byta med Ella och ta Shampiz, det lilla krutpaketet!! Det gick så jävla fort och några gånger dunsade man onödigt mycket i sadeln, men mest var han vild för jag råkade ha sporrar efter min ritt med Renobollen, så det blev lite krumsprång, men skoj var det!!
Idag: Skola igen, men äntligen fredag!! Men en läskig fredag ;) nej allvarligt talat har ingenting hänt med mig idag, så det var inte så fruktansvärt läskigt!! Nu sitter jag och har allmänt tråksegt, men Peter började snacka nyss, så det blir lite roligare nu!! Helgen kommer bli toppen!! Håll tummarna för Måns!!!

xoxo
Linnea

En annan lyssnar på Tokio Hotel <33
Snyggingen Bill Kaulitz på bilden ofc!! <33

Kommentarer
Postat av: Rebecca Adnell

Jää, svinkul att rejsa i hagen! :D

Och "Håll tummarna för Måns", antar att du menar Melodifestivalen? Isåfall, duktig Nea. Han borde vinna, han har lätt bästa låten ;)

<3

2009-03-14 @ 13:40:31
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0