SOMMARLOOV SHA-LA-LA-LA-LA

Sommarloov shaaa-la-la-la-la-la! (Unibet-melodin)

Äntligen sommarlov! Tyvärr kändes det inte alls så när man lämnade klassrummet och gick ut i... renget...
Men vi bestämde oss ändå för att dra in till stan, jag, Becka och Tebbi! Det var roligt, och det blev bara massa flams och trams och flum och skratt :) <3
Jaja, nu är man officiellt utgådd första året i gymnasiet! Härligt! Nu väntar 2.5 månader ledigt och sedan skolan igen, jag är TTT inför år 2!!
Jag hade Mirre och Doddo här ganska nyss, innan det käkade vi på pizzerian och det var gott! Det var längesen jag träffade dom, och varje gång jag träffar tjejerna i min gamla klass är det så himla roligt! Tack för en superhärlig kväll! <3
Imorgon är det Sveriges Nationaldag, så det blir väl lite firande då! Imorgon ska jag även till pappas gamla bästis och deras barn och fira Sveriges dag! Det ska bli roligt!
På söndag är det visning på huset igen... *suck*
På måndag är det roligtheter som väntar på en äng och några sjukt sköna brudar! Längtar!
Eftersom det nu är sommarlov, kommer jag inte spendera mycket tid framför datan, så ni får höra av mig lite ibland bara, men det får duga ändå ;)
Nu ska jag kolla mina sajter, ha det nice! Pusss.

xoxo
Linnea


SOMMARLOV OCH HÄRLIGA LEDIGHET! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0