Skola igen, jippiw...

Hallå hallå!
Sitter i datasal 3 på elevstödet nu, och skriver lite på min svenska-novell och rollar litegrann, haha!
Igår var jag på Scengymnasiet, för att kolla när Mirre spelade upp sin pjäs. Otroligt bra! Även Melody och Joel var väldigt duktiga, haha alltså alla personernas kroppsspråk! Helt överhärligt!! ("Överhärligt" Mirre copyright, hehe)
Alla scener vi såg på var väldigt underhållande på många olika sätt, en del väldigt frustrerande, och andra mera kärleksfulla som passar min personlighet lite bättre, haha!
Idag har jag inget vettigt för mig, det blir väl hem och spela piano lite, sjunga lite, droga TH, läsa bloggar, och sedan! SEDAN! Då ska jag på Klaras student, tänka sig, alltså allt rinner bara iväg, nyss var fasen Klara 17!! Och det är JAG snart!! HJÄLP!! Nu får jag åldersnoja...

xoxo
Linnea


Älska! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0