Jajamen, home again!

Hej och hå!
Hemma igen nu från Klaras student! Det var trevligt, dock tyvärr har jag inte så bra kontakt med någon av tjejerna i familjen, så det blev tyvärr inte mycket snack med dom, bara lite med Anna, som gått ut en utbildning jag gärna vill gå senare i Skara. Hon sa att den var riktigt bra, och jag litar på hennes omdöme när det gäller hästutbildningar! :)
Träffade också Anton och Vilhelm, snackade lite med Vilhelm, men vi känner inte heller varandra så bra, så det blev ju inte mycket att snacka om.
Märta kunde jag inte ens snacka med, hon hade sina kompisar och sin pojkvän där, svårt att komma åt henne. Dessutom är vår gamla connection inte där längre, den har vi förlorat för längesen tyvärr...
Det fanns en annan kille där som hette Jesper, det var en trevlig typ! Snackade inte så länge med honom bara, han skulle dra ganska precis efter vi kommit. Men men, det var lite annat känt folk där, och mycket god mat och så! Fast jag fick kramp i fötterna eftersom jag har lite problemfötter och typ minst 10 cm höga klackar så kan det lätt bli så...
Nej, jag blev sjukt mätt på all mat, herregud! Det fanns SEX olika sorters tårtor!! Mums!!
Snart kommer Gustav hem från Grönan, om vi inte hämtar honom såklart.
Nej vet ni vad! Nu ska jag ta mig i kragen och för en jävla gångs skull logga in på facebook! Det var länge sedan sist!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Nice! Jag ska på studentmottagning idag :) Trevligt, trevligt! <3

2009-06-04 @ 07:39:00
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0