Hemma och mår piss

Tjena.
Jag mår rätt dåligt psykiskt nu, vet dock inte varför. Lite depressioner skadar väl aldrig..?
Har precis varit ute med hunden, duktig som alltid, min lilla ängel! Hon fick gå lös nästan hela vägen, och skötte det hela snyggt, vilket är en stor framgång, trots så lite träning som inte blivit av pga det tråkiga vädret! Hon sprang inte ens efter en cykel som åkte förbi, trots att det nästan är en av favortibusen! Otroligt!
Ska snart hoppa in i duschen bara, sen så drar vi till Klaras student, vilket betyder att jag nog inte hinner skriva något mer innan vi åker, men vad gör det? Haha!
Jag längtar efter att se New Moon, kollat på trailern en del gånger, dels på Carros blogg, dels det som Mulle visat mig. Mulle verkar vara besatt av Taylor eller vad han heter, hehe... och, Carro? Blir han en varulv? Ser inte ut så i mina ögon, dock en väldigt stor varghund... jaja, det finns ju alltid många olika skildringar på hur en varulv "ska" se ut. Den i Harry Potter är ju rätt äcklig alltså...
Lägger in en bild på min ovanligt söta änglahund!!

xoxo
Linnea


Somras <3


Min lilla bebis <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahahah! Alltså Stephenie Meyer har gjort sin egen version av varulvar. Dom ser mer ut som stora varghundar som du säger ;) Men visst är trailern underbaaaar? <3

2009-06-03 @ 16:35:51
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0