Godnatt!

Tjaa!
Idag hade jag extremt roligt med Carro, vi var på stranden och badade och pratade viktiga saker och det senaste i sommarlovets soliga dagar! Roligt att träffa dig igen, Carro! <3
På kvällen så packade jag, jag åker till Grällsta imorgon bitti, halv tolv lämnar jag hemmet och kommer inte tillbaka förrän om åtta härliga ridlägerdagar! Uppdatering av ridlägret kommer såklart direkt efter veckan som förflutit där borta!
Kommer vara brutalt dålig på uppdatering därefter dock, för att vi ska ut med båten och allt. Så det blir väl blogginlägg när jag hinner! Men hoppas på att vara igång till augusti månad, då jag också börjar sommarjobba.
Min dag var alldeles utmärkt! Tack för det, ni vet vilka ni är som förgyllt den! <3

xoxo
Linnea


Cherrycoke, mitt liv! <3

Kommentarer
Postat av: Linus

jag hoppas att jag var med och förgylde den =) saknar díg

2009-06-27 @ 12:12:19
Postat av: Carro

Tack söt! Jag kommer sakna dig oändligt när du är borta! <3

2009-06-27 @ 12:51:04
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0