Igår var toppen!

Hejj.
Igår var jag på Grönan med Stina, Olle och min brorsa Gustav. Vi hade brutalt kul och åkte många av sakerna som inte hade så himla lång kö. Till exempel: Pop Expressen, Jetline, Extreme, Insane!, Katapulten, Tekopparna, Lyktan, Farfars bilar (Veteranbilarna) och Fritt fall (Olle och Gustav). Dom andra attraktionerna var antingen trasiga eller för lång kö på.
Vi käkade lite och köpte glass och hade trevligt! Men vi var tyvärr tvungna att åka hem klockan åtta. Jag och Stina tog en sista åktur med Pop Expressen och fick låten Beautiful med Akon och Colby O'Donis. Woho!!
Nu ska vi snart dra till min morfar, och sedan till fjällen med sysslingarna, så det blir inget mer bloggande på ett tag, synd.
Puss.

xoxo
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0