Seent...

Hejsan!
Sitter just nu och kollar att allt är som det ska med bloggen, och jag tycker att det ser fint ut! Jag tackar Carro än en gång för att du ville lägga ner tid på den!! <3
Det är sent som sagt, och jag ska upp klockan sju, ungefär, det är in till stan imorgon, för vi ska sjunga på en gospel-workshop hela dagen, i Konserthuset, och sådant, och sen är det konsert på kvällen, så KOM OCH TITTA ALLA!! :)
Jag är typ sjuukt trött, ska käka lite och sen sova, för annars pallar jag inte imorgon :)
Och oroa er inte, det kommer bli ännu mer fixande med bloggen, det är ju så kul! Och det kommer massor av bilder också!!

xoxo
Linnea

Tack Carro!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sötnöt! <3

2009-01-25 @ 18:50:47
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0