Lugg nu! :)

Shobree!
Nu har jag, för några timmar sedan, klippt lugg! Äntligen! Det var mamma som klippte, och skulle egentligen lagt ut en bild på hur det blev, men problemet är att vår kamera inte gillade mig idag! Jag blev inte bra på en enda bild! Men det kommer bilder, för fler ska tas!!
Idag kom pappa och Gustav hem från fjällstugan, som dom varit i sedan i onsdags! Så nu finns det hur mycket godis som helst hemma, då dom har massor kvar efter resan! Och jag protesterar inte ;)
Nu lyssnar jag på musik, och klurar på en till ny design! Den andra är klar och den ska jag lägga upp när jag känner att jag orkar! Och om jag kommer ihåg såklart :)
Nej, snart måste jag sova, för jag gick och la mig... seeeent igår... haha! Tänker inte säga hur sent, det var bara väldigt sent!
Imorgon är det skola, tjoho!!

xoxo
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0