Det är seeeent

Efter flera timmar av blod, svett och tårar... nej, men nu har jag varit i Konserthuset mycket länge, och kom väl hem runt nio, vilket betyder tolv timmar i ett stort blått hus! Okej, inte bokstavligt, för vi var ute och käkade lunch på Kungshallen, eller just för tillfället kommer jag inte ihåg vad det hette, men! Och sen så har vi sjungit, och sjungit och sjungit! Sen blev det ytterligare en paus, vilket betydde att vi träffade Mulle och drog till Donken, där vi käkade glass och milkshake och allt kallt det fanns att bjuda på!! Gissa om vi var varma!!
Sen på själva konserten, då så hade några tagit vår bra sittplats, så vi fick stå precis vid dörren, och inte sitta alls! Jobbigt!! Och i dörren fanns en liten skjutbar lucka som man kunde dra åt sidan. Nu kommer det pinsamma. Det var någon som skjöt upp luckan, och jag hörde det inte, så denna någon visslade tillslut, och jag vände mig om och kollade dit. Såklart ser jag inte vem det är, men tänker att "Faasen!! Vad lik hon är Carola!! Och ursäkta, men känner hon mig?". Jag undrade så eftersom denna person vinkade och log. Jag blev helt full i skratt sen när Carola kommer ut på scen med väldans ståhej och vi som inte hade en aning om att det var hon!! Gissa om jag och polarna höll på att skratta ihjäl oss?! Förlåt, Carola ;)
Men det här med att showen slutar har även sina baksidor. Som vanligt, när man kliver ut genom dörren, så är luften helt förgiftad av cigarrettrök!! Hur döäckligt som helst, vilket gjorde att jag mådde väldigt dåligt, och sen fick jag tillslut luft, men sen kände jag mig svimfärdig!
Väl hemma satte jag mig nästan direkt vid datan, eftersom jag hade tänk att mixtra lite med nya designer och så!! Så nu är en på gång, ny och rosa, och med bilder som inte visats förut på bloggen!! :)
Nu ska jag sova om en liten stund, klockan är ofantligt mycket, herregud!!
Jag får blogga mer imorgon och fixa min design!!

xoxo
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0