3-2 till A.I.K!

Sho!
Nu sitter jag och väntar på mina gäster, Stina och Olle, som är styvkusiner till mig! Sen ska vi käka, och dom ska sova över!
Nu till gårdagen!!
Var med Tebbi på eftermiddagen! Det var nice, vi var bara en stund hemma, sen skulle vi dra till Hovet och kolla in A.I.K mot Mora, trevligt! Vi gjorde upp en deal, vi skulle skrika så mycket att vi inte hade några röster kvar, vilket inte blev riktigt så, jag har fortfarande min röst kvar! :) men sportintresserad som man är, så blir det ju ändå lite vilt till! A.I.K vann med 3-2, stackars Mora, det var typ 95% om inte mer A.I.Kare där, och en liten, liten del av dom 5 700 personer som var där, kom från Mora och satt tappert och hejade fram sitt lag! Gissa om det var fullt på Donken?! Haha, helt sjukt!
Haha, nu kommer snart gästerna, återkommer senare!!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Rebecca

aik!! :D <3

2009-01-19 @ 07:07:59
URL: http://mobilblogg.nu/adnellaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0