16/1-2009

Hej igen sötnosar!
Sitter just nu vid min brorsas trådlösa tagnentbord, vilket gör att alla bokstäver inte riktigt kommer med ibland, men det ordnar vi senare :)
Det är lite tråkigt nu, sitter och laddar min iPod, lyssnar på en av brorsans cds, och kom precis hem från stan där jag varit med Tebbi! Vi hade jättekul, och jag testade lite kläder också! Väldigt kul, och sen testade jag att fixa hennes lugg på ett par otaliga sätt, och sen mötte vi hennes gamla kompisar, Anna och Maria! Det var trevligt! Men här kan jag inte sitta hela tiden, någon som har förslag på vad jag kan ladda ner för nya låtar på min iPod?
Imorgon blir det köpa kläder!!

xoxo
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0