For all TH-lovers, but most for Bill-lovers! <3

Här kommer massa fina bilder, för alla TH-älskare, men mest för alla Bill-diggare, eftersom det är Bill som det finns mest bilder av på denna datan... (a) <33



Aw, vad gulligt!


Ah, Bill's a vampire!! <3


För söt eller vad?! <3


Haha, syns likheten? Kattiga killar! ;)


Killarna som älskar miner!


Hottie! <3


Måste erkänna att jag älskar Bills min på denna bilden! <3




Så jäkla söt när han ler!! <3


Gulliga brorsor!


Haha, är han inte lik?! <3


Som sagt, Bill älskar att sjunga! Det syns!


Haha, detta är en liten påskkanin jag skulle kunna tänka mig att stöta på i påsktider! ;) <3


Och så lika snygg bakifrån!! <3

Hoppas ni diggade detta, puss på Bill! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0