Torsdag

Hallå hallå!
Har inte varit så aktiv, fy skäms på mig!!
Men dom senaste dagarna har vädret inte varit något vidare, nej, blä!! Ingen sol eller något sånt mysigt vårväder, bara.. mörkt och tråkigt.
Onsdag: Vaknade med alarm, det var den värsta pain jag varit med om i hela mitt liv! Tjugo över nio, är det ens LAGLIGT att gå upp så tidigt på ett påsklov?! Men jag gick ju upp, skulle till Tebbi och öva på vår uppvärmning med idrotten, och sen till stan och glo på bio! Tyvärr så är bussarna utåt den halvön hon bor på, inte direkt bra på att passa tiderna, så... jag missade den, den gick tio minuter innan den skulle gått egentligen, helt åt helvete..? Men jag gick då hem och spelade lite piano och chillade, innan det blev dags att kliva på bussen som tar en till stan! Väl där drog vi direkt till bion för att hämta ut biljetterna, och sen bums till gallerian där Tebbi skulle kolla sina skor, men hon bestämde sig för att köpa dom lite senare istället. Chokladfontänen precis utanför Foot Locker var igång, gissa om jag typ doog?! Gud så gott det skulle varit!! Sen så gick vi på donken, kärlek till donken!! Och sen köpte vi biogodis, mums!! Och dricka, såklart. Sen stack vi till bion, och roade oss med Kenny Begins!! Väldigt rolig var den i alla fall, jag höll ju på att svimma varje gång Björn var med, helt otroligt kul var det!! På vägen hem så satte sig lilla... Aisha.. kanske det var..? Jaja, en liten unge från Wild Kids satte sig mittemot mig på tunnelbanan i alla fall, sjukt roligt hade Tebbi och jag åt det efteråt, vilken liten söt plutt!! Sen så packade jag när jag kommit hem och mötte Mirre och Doddo utanför pizzerian, där vi tänkt käka och sen sticka till Mirre och "festa". Tyvärr var jag inte hungrig, speciellt inte på varm mat, så det blev en kall, färdig, tråkig, sallad från Vivo istället, och så gick vi hela långa vägen hem till Mirre, och käkade, och DÅ var jag hungrig.. roligt eller inte? Sen så började vi på något slags rollspel som gick ut på att jag och Mirre skulle skilja oss och inte försöka avslöja något för vår lilla dotter Sara... Vi var ju till sist bara tvuugna att ringa lilla stackars Peter som fick stå ut med vårt tjabb i över en timme!! Förlåt, älskling! <3 sen såg vi på Cry-Baby och efter det snackade vi länge, och sist gick vi och la oss, runt tre kanske!
Idag: Vaknade runt tolv, och satt i Mirres rum i... två timmar, innan vi drog oss upp och gjorde i ordning frukost..? Det blev mannagrynsgröt och våra fina små wienerbröd som vi fyndade på Vivo dagen innan!! Nyttigt? Nej!! Sen så lämnade vi Mirres hus runt halv fyra och drog till kyrkan för att öva på två sånger med några av konfirmanderna! Och några var ordet... det blev tillslut fyra stycken modiga brudar som ville sjunga med oss! Duktigt! Det lät bra, och jag fick ont i halsen efter ett tag. Mamma och pappa hämtade upp mig prick sex och körde mig till ridningen, och jag fick rida lilla älsklingen min! Det gick suuuperbra och han var kanonpigg! Lyssnade omedelbart på mina skänklar och allt! Red med Lina, Eva och Eva! Sen så åkte vi hem och.. fikade lite.. och nu sitter jag här, har precis kollat igenom hela google efter en snygg bild från gårdagens film, Cry-Baby! I den filmen är Johnny Depp typ vääärldens snyggaste människa, herreguud!! Galet, människa!! Imorgon kommer Peter, jag längtar efter honom väldigt mycket!! <3

xoxo
Linnea

Denna roliga film blev det på onsdagen!

Shit, snygg kille!! Fast det är han alltid..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0