Tisdag

Jajamen, så var man hemma igen! Härligt trött är man nu (kan man ens vara härligt trött just nu?!)!
Vi har bjudit två millar på ett av husen vi kollade på, hoppas på det!! Imorgon blir det ny tele för min del, en Samsung U600, världens snyggaste mobil, inte sant?! <3
Måndag: Man vaknar, och känner sig jättepigg. Vid frukost så börjar man känna att något inte stämmer. En halvtimme senare ligger man och spyr. Har ni varit i den sitsen någon gång? Jag var det på måndagsmorgonen. Hemskt. Jag trodde att jag skulle dö. Ville nog helst göra det när jag mådde så dåligt. Varför jag mådde dåligt har jag ingen jävla aning om, det enda jag vet är att jag gjorde det. Men efter att ha spytt och vilat i några timmar kändes kroppen på hugget igen! Runt ett så var jag nästan frisk! Skönt var det! Sen blev det middag och plugg, och sen kunde jag inte sova... så det blev en kort natt...
Idag: Man vaknar, och känner sig jättepigg. Vid frukost är man fortfarande jättetaggad på en ny skoldag. En timme senare sitter man på bussen och mår hur bra som helst. Har ni varit i den sitsen någon gång? Jag var det på tisdagsmorgonen. Underbart! Så är det faktiskt varje morgon då jag inte är sjuk. Jag älskar skolan! Vi hade vår uppvärmning på gympan idag, Tebbi och jag, och läraren var nöjd. Sen blev det nästan fajt när vi spelade fotboll och basket. Herregud vilket liv! Vid lunchen var jag onyttig... massa kakor... stygg flicka!! ^^ sen så skulle jag på anställningsintervju inför mitt sommarjobb! Och nu är det fastställt! Jag har sommarjobb på ett dagis! Väldigt roligt tycker jag själv! Sen drog jag till centrum och lånade tre nya böcker (bokmal som jag är har jag läst ut alla dom andra sex...) : Klara och midsommardrömmen, Klara för revansch och Stravaganza Maskernas stad är böckerna jag lånat. Den sistnämnda är den bästa boken i hela världshistorien!! Den mååste läsas av samtliga som läser denna blogg!! SEX av fem hästskor!! (haha!) Sen var det ju som vanligt kör, roligt var det att träffa gänget igen, Alex och Linda var också där! Jag tryckte i mig... 3½ muffins... hehu...

xoxo
Linnea

Min nya tele! <3

Stravaganza Maskernas stad <3

Klara och midsommardrömmen <3

Klara för revansch <3

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah! Muffins i plural heter muffinsar Nes! Mihihihi! <3

2009-04-21 @ 22:18:44
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: Carro

By the way, du suuuger på att uppdatera!

2009-04-24 @ 23:34:14
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0