Onsdag

Har inte varit så aktiv nu senast, har haft en del att göra. Men nu är jag typ igång igen!
Tisdag: Lite idrott och sånt. Sen hem och vända, och sen direkt till Mirres gymnasium! Ingen kör, men träffade alla tre tjejerna ändå! Vi var där och kollade på en föreställning eller något, Mirre var konferencier eller något sånt, hon var duktig och rolig! Vi träffade hennes klasskompisar också, inte alla, men dock! Jag fixade receptet på Joels kladdkaka till Carro också, haha modigt!! "Vad som helst kan gömma sig på ett kaffefilter", härlig mening! Rock on!!
Idag: Trött var jag imorse, som alltid. Efter lunch drog jag och Tebbi till Fruktparken, solen sken och vi var våra egna fotomodeller där i ljusskenet! Det var mycket roligt, tack Tebbi! <3 Sen till skolan och så. Övade på pjäsen. Tydligen ska Adam (jag) ta självmord i slutet! Haha! Lilla psykologen Adam!! Hehu... Sen när jag kom hem så snackade jag med Peter! Längtar efter honom! Det ska bli roligt att dra dit på fredag! Kommer försöka ta med mig datan och dokumentera mina dagar tillsammans med honom ;)
Väntar just nu på att han ska komma tillbaka till datan, men det verkar inte ge resultat, synd nog. Sen ska jag duscha och sova. Härligt. Imorgon är det stallet igen! Hoppa med Russin, det hoppas jag på! Vitsigt!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah bara för att jag inte vågade fråga! Jag tycker att han är lite läskig! Han är så lugn och sansad så han blir läskig!

2009-04-02 @ 23:12:28
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0