Måndag - resumé av mitt sportlov!

Min dator har strulat lite med internet och så, men tänkte berätta om mitt lov!
Söndag: Lååång bilresa, det tog huuur många timmar som helst, och ganska mycket godis för min del haha! När vi var framme hade jag trycksår i rumpan och... vi åt mat, farmor lagade!
Måndag: Första dagen! Gud vad jag längtat efter fjällen! Övervägde att åka bräda, men det blev skidor, för Ika och Fia skulle åka skidor också, och vi åkte i många svarta backar och Trollskogen!
Tisdag: Andra dagen, och mina pjäxor sitter skönt, men har ändå fått trycksår på baksidan av foten och på sidan! Vi åkte i samma backar och lite i Tandis också! Men roligast i Hundfjället, med mest coola brädåkare!
Onsdag: Bytte till bräda, gud så skönt! Fick en ganska tråkig och... grå bräda, men det gör väl inget! Förmiddagen var pain in the as, med att försöka komma på hur man gjorde förra gången! Men tillslut gick det, och svängarna gick fint!
Torsdag: Mera bräda, helkul att åka! Men, en olycka inträffade vid transportliftarna, fick en sträckning i ryggen och knäet gjorde en tokig skruv, men senare på kvällen kändes det bättre och jag hängde såklart med och kollade på invigningen av det nyaste hoppet i Tandådalen! Massa coolingar som gjorde fett balla hopp på både skidor och bräda, framlänges och baklänges med ett antal olika volter!
Fredag: Åkte mera bräda, och det börjar gå riktigt bra! Sen hemma blev det lite fredagsmys och kollande på olika TV-apparater och en del spelande på telefonerna och smsande med skåningen!
Lördag: Sista dagen, och det blev sköönt med bräda! Efter en lång skön dag i backen så kom vi hem, och sen åkte vi direkt till pulkabacken och jag, klantig som jag är, glömde täckbrallor, men tänkte att jag åker ändå. Det gick ju bra. Not! Blev helt dyngsur efter att ha åkt med världens sämsta färdmedel någonsin! Men kul var det! Sen hem och käka fiskpudding och kolla WildKids efter en del tjat, och sen blev det Melodifestivalen! Värsta skrällen, Sarah Dawn Finer var ju bra?
Söndag: Lång bilresa hem, men först städa fram till klockan tolv typ. Vi kom hem runt fem-sex, och jag var väldigt trött. Tänkte uppdatera bloggen, men internet strulade som sagt, så det blev inget av med det.
Måndag: Skolan igen, saknat alla vänner! Ganska tråkiga lektioner, men kul att träffa dom och skratta också! Fick sköta om den lilla vakteln Anton idag, städa städa med fåglar alltså! Hängde på Bebbo till centrum sen, och snackade med Peter i telen, helskoj! Nu ska jag käka! Bilder från fjällen kommer, när jag laddat in dom!!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Mulle

Men shosan xd du är visst mer aktiv än vad jag är på att blogga. Haru pratat med Peter i telen ;o Det vill jag höra om XD

<3

2009-03-02 @ 22:12:52
URL: http://jossmemascara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0