Måndag

Har inte kunnat blogga på ett tag, kör en snabb resumé nu!
Torsdag: Vi var i stallet hela dagen och gosade senare med hästarna innan vi drog hem, och jag red på bushästen, pigg som satan var han!! Jätteroligt var det!!
Fredag: Direkt efter skolan så stack jag hem och packade, sen blev jag upplockad av barnens mamma, alltså barnen som jag skulle passa i helgen, och sen hem till dom och genomgång av viktiga saker som behövde göras under helgen medan dom var borta! Sen lekte jag med ungarna och vi åt och sen gick dom och la sig, så jag fick lite ensamtid med Peter!! Mysigt men ensamt!
Lördag: Passade ungarna, sen blev vi upphämtade av pappa och mamma, och drog till kusinen Jesper som firade sin 15årsdag! Han fick lite presenter och det blev god mat och tårta och spela på Guitar Hero! Det var en trevlig kväll och det var nice att träffa mina kusiner igen!
Söndag: Passade ungarna hela dagen fram till runt fyra, då kom föräldrarna hem från Norge och vi pratade lite, sen fick jag skjuts hem och då drog jag direkt till stan och mötte upp min mamma och träffade Vidde och Loke, det var roligt och Vidde verkade glad över mitt besök! Sen åkte vi hem och hade en trevlig kväll, med bland annat lite spel på Guitar Hero med trummor och sång!
Idag: Skolan igen, tomt utan Tebbi tyvärr, som låg hemma och sov efter en slitsam helg i Portugal eller vad det var! Sen så åkte jag hem, hade ont i magen så jag stannade till på Pressbyrån och köpte vatten och svalde en tablett! Sen spelade jag lite trummor och lite piano, sen drog vi iväg för att lämna Gustav på pianot och pappa hade en överraskning till mig, som var... *trumvirvel* ÖVNINGSKÖRNING på en parkering i Trollbäcken! Det var jätteroligt, men läskigt och jag blev nästan påkörd av en galen gubbe som körde som en idiot! Men roligt var det! Nu har jag precis ätit middag och ska duscha, sen sova!
Imorgon är det dans igen, denna gång Foxtrot!! Hjälp!! (;

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

Du skrev minsann inget om mitt och Mirres lilla besök! :O

2009-03-24 @ 17:33:26
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: tebbi

jag sov inte...så det så :P jag va inte ens hemma XD

2009-03-26 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0