Måndag

Helgen har varit gråtblandad glädje, och mycket glädje det!!
Lördag: Melodifestival tillsammans med kusinerna!! Jag höll på Måns stenhårt, men även EMD vad väääldigt duktiga, och älskar deras dansnummer med käpparna!! Efter juryns röster så låg ju Måns i ledningen, glasklar seger trodde ju alla, aiight? Och den när jävla folkets röster kom så var det folk som hade röstat på Caroline af Ugglas!!! CAROLINE AF UGGLAS!!!!!!! FATTAR NI!!!! Visst hon är en kul brud men Melodifestivalen?! Det räcker där, överdos med TÖNT!! Och jag grät när hon låg i ledningen, mina kusiner sprang runt i huset och alla skrek, DET HÄR ÄR INTE SAANT!!! Vi höll på att dö!! Fatta om hon vunnit!! Jag skulle flyttat till Uzbekistan och skämts för resten av livet!! Men lättnaden blev stor när operatanten Malena tog hem seger! Härligt jobbat tjejen!! När man väl lyssnat på låten är det faktiskt inte något större fel på den!! Men shit, jag blev dödad när Måns fick så få poäng!! Och Sarah!! Herregud!! Men lilla Molly, hon förtjänade fasen inte att komma sist!! Det gjorde hon Sofia!! Och EMD, dom var väldigt bra!!
Söndag: Chillade bara, städade och hade tråkigt!
Idag: Nej du, jag hatar måndagar, fast lite sovmorgon fick man! Inget speciellt har hänt nu, men ska dra hem, och plugga på matteprovet imorgon... fett tråkigt! Jag vill inte!!

xoxo
Linnea

Kommentarer
Postat av: Carro

sv: Det är en sorts byxa! Hahah!

Caroline af Ugglas var ju jättebra! :O Jag åker fasen till Uzbekistan nu när den där operaidioten har vunnit! Det positiva är att vi inte ens kommer att gå vidare till själva finalen för det är så jäkla dåligt..

2009-03-16 @ 15:34:57
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0