Lördag

Hallå där!
Idag så har jag vaknat lite sent, var uppe till typ halv tre igår, så vaknade runt tolv. Sen åt jag frukost och gick med på en hundpromenad med BelloBollen. Vi gick bort till den blivande båtplatsen som vi hoppas att få och sen hem igen. Sen duschade jag och roade mig med att dansa och smsa med Peter! Sen blev det lite mer dans, sen drog pappa till jobbet och jag somnade i soffan! Har precis tittat på Melodifestivalen, och konstigt att inte Star Pilots gick vidare, dom var ju rätt roliga! Men det viktigaste var att Sarah Dawn Finer kom till final, hon är ju så grymt duktig!! Och Caroline af Ugglas, hon kör ju sitt eget race... men den där Sofia, vem fan är hon?! Ingen aning, men till final envisades den internationella juryn!! Orättvist... då var ju ändå Amy Diamond lite bättre!
Nu sitter jag och längtar efter min gamla medryttarhäst, fina fina Oastrona!! Hon betydde så mycket för mig, och jag insåg plötsligt hur mycket jag saknar henne. Det är helt otroligt att en häst man skött om så kort tid har en så stor inverkan på en själv. Hon har satt spår för livet. Och Sandra, och hennes Lycka, saknar dom två också, två helt underbara brudar att vara med! Vi fyra var oslagbara och vi hade grymt kul! Puss på er alla!

xoxo
Linnea

Dålig bildkvalité, men det står i alla fall "Vi är kärlek och jag älskar dig" och det stämmer!!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah, Nea du är så rolig! Amy Diamond var ju miljoner gånger sämre än Sofia! Fast jag förstår ditt resonemang om "vem fan är Sofia?!" för man fattar ju inte ens vad hon sjunger! :S

2009-03-07 @ 22:55:13
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0