Vad mer kan jag säga?! <3

Hejj.
Igår shoppade jag på Monki. 75% REA!!! Helt otroligt!! Fick en snygg tröja för endast 25 pix, HALLÅ?! FYNDA!
Såg idag också att det är 99 pix för alla skor på hela Belle Shoes i centrum. Jag DÖR!!! Måste ha ett par high heels...
Idag så har jag varit andra dagen i skolan, fett jobbigt med matte B... och Mulle, du skulle bara våååga byta!!!
Nej men allvarligt så ska jag bli en riktig pluggis sista åren. Satsar  på minst VG i alla ämnen. Roligt, eller hur?
Idag var det kör, så roligt att träffa alla igen, även fast jag och brudarna umgicks och drogade varann hela helgen så var det härligt att träffas och sjunga också! Min röst är fortfarande fit 4 fight! Haha!
Jag har (som kanske märks) precis fått internet hemma, härligt att få vara på hemmaplan och blogga lite om vardagen som vanligt. Men funderar på att byta blogg eller byta header eller så. Kanske byta bloggnamn... vi får se hur jag gör med stora frågor som berör alla... ;)
Nu ska jag leva loppan på nätet en stund, innan det är dags för sovtime.
Imorgon ska vi till Handen med hela skolan på en kick-off, precis som förra året, fett roligt!
Puss på er. <3


Kan jag säga annat än att jag DROGAR, AVGUDAR OCH ÄLSKAR HONOM?! <3333

Kommentarer
Postat av: Carro

Hahah, det lönar sig att följa med mig och shoppa! <3<3

2009-08-19 @ 00:49:00
URL: http://carroand3rsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0