Haha, 30, wtf?!

Låter jag som om jag är 30 när jag säger skatteåterbäring?!
Det heter faktiskt så och jag kommer inte på något annat ord för det, eftersom det inte finns!
Men okej, typ, det som jag betalade i skatt från mitt förra sommarjobb ska jag få tillbaka.
I alla fall så heter det så och jag är inte 30, för folk som bryr sig. Och för folk som inte bryr sig är jag fortfarande inte 30.
Carro, du misstolkar allt! Haha!
Men, det min egentliga anledning till besöket av datan var att kolla upp texter till låtar, som till exempel Rette mich och Durch den Monsun. Spännande?!
Jag åkte med mamma och kollade in rean på Belle Shoes, men inga skor var av modellen jag söker, tyvärr. 99 pix är riktigt bra pris annars! Då åkte vi till Handen och kollade på Dinsko och där hittade jag dom där stövlarna jag spanat på länge! Snygga som satan, tänkte jag och provade. Det visade sig att dom inte alls var lika snygga på som dom var vid sidan av. Synd. Men jag hittade ett par nya älsklingar som jag bara måste ha! Ska lägga upp bild!
Imorgon är det stallet som gäller med klassen. Då får jag träffa kära Kania, min fina lilla tjej. Tyvärr är Russin borta nu, kommer sakna henne enormt mycket!
High heels och snygga sneakers är livet.
Puss
!


Ser mycket snyggare ut i verkligheten, så att ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0