Dödstrött!

Hejj.
Nu sitter jag i en skön säng med mina Djungelvrål som snacks och mobilen i högsta hugg.
Idag har vi varit på Rudan och haft kick-off för ettorna, det var lika roligt som förra gången. Enda tråkiga var att vi förlorade med nio futtiga poäng mot B-08, sugigt! Annars var det super! Vi lärde känna några av ettorna, och jag såg Ella någonstans i folkmassorna och så träffade jag på Sallo som red med mig när jag hade Ozzy för något år sedan. Vad jag saknar både henne och Lycka! <3
Funderar på om jag ska ta mig till centrum och ta ut min skatteåterbäring från förra sommarens sommarjobb och köpa ett par heels på rean på Belle Shoes... vi får se helt enkelt. Det är ju liksom onsdag..?
Nåja... framför datan kan man liksom inte sitta i det här soliga underbara vädret, det borde egentligen vara straffbart, så mycket man längtar under vinterhalvåret! Nu har vi sommar, kom igen Stockholm!!
Puss
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0